Yorum

” Ali Bana Sulanma! ” ( Mach Mich Nicht An Ali! )

Ali Bana Sulanma- Mach mich nicht an AliAli Bana Sulanma! yani Mach Mich Nicht An Ali! eğer Alman vatandaşıysanız sokaklarda görebileceğiniz bir afiş. Yanında güzel bir Alman Kızı da öylece bakmakta yüzünüze. Yok kardeşim bakın şu resme. Kız taciz edilmiş gibi mi bakıyor? Tabii ki Ali ona sulanmamış. Resim sanatsal açıdan berbat. İstenilen hava verilememiş.

Diğer bir kısım ise bu akım nedir. Bu Hessen Eyaleti’nde müslüman erkeklere karşı bir kampanya başlatılmış. Sebep ise Alman Kızları’nınokulda ve discolarda müslüman erkekler tarafından tacize uğramasıymış. Ali Bana Sulanma kapmpanyasının mimarı Partinin Frankfurt milletvekili adayı Matthias Otmar ise ırkçı olmadığını savunmakta.

Merak edilen bir nokta bu Alman Kızları’na taciz mi suç sadece? Partilerde içirince ve peşinden koynuna girince legal galiba. Tamamen ırkçı olduğunu düşündüğüm Ali Bana Sulanma kampanyası acaba Otmar’ın dediği gibi yalnızca müslümanları mı kapsıyor?

Bu Türklük karşıtı Alman psikolojisinin bir ürünüdür bence. Dönelim 9 sene geriye. Hessen Eyalet Başkanı Roland Koch ” Çifte Vatandaşlık İstemiyoruz ” diye bir imza kampanyası başlatmış. Yani bu akım 9 sene evvel doğmuş bir şey. İktidarı da buna bağlanmış. Şimdi yeniden bir deneyiş mi var? Türkler gene birşeylere alet mi ediliyor. Hani derler ya bizde dini duygular sömürülüyor bunlarda da…

Ali bana sulanma… Şimdi bunlar Türklerin tacizini yasaklayacak diye tüm aliler Gülah’ın da şarkısında dediği gibi ve bir yarışmanın soundtrack’ı olan” Son Bir Kez Dokun Bana” hesabı yasaklanmadan önce dokunalım paşa paşa derlerse. Bunun sorumluluğunu kim üstlenecek? Yazık olacak dişi Hans’lara. Artık Türk anneler Ali cıs dokunma diyerek Türk çocuklarını küçükken psikolojik olarak yaralayacak mı?

Evet arkadaşlar. Ali Bana Dokunma Kampanyası görüldüğü gibi apaçık bir seçim malzemesi. Ali meşhur olur onlar da başkan! Türk erkeğinin doğasında vardır. Dokunur kardeşim. Biz Türkler hayvani bir romantizme sahibiz. Hem konuşarak hem koklaşarak anlaşırız. Varsa gücünüz çıakrtın Türkler’i yurttan da bakalım başka ülkelerden erkekler girince sadece ellerini mi dokunduracak. Bu Otmar ya çok zeki ya çok saf… Bakalım Türk aklı bunun için ne üretecek?

Ntv Msnbc’nin Otman ile yaptığı röportaj için tıklayınız.

Benzer Konular

3 Comments

  1. Eger öyle olsaydı ırkçılığı inkar edemezlerdi.

  2. çok güzel yazmişsiniz

  3. lan zelal mısın ne sin bu laflarımın hepsi sana piç oglu piç anan baban heralde kardeş degilmi seninm

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.