Yorum

Bedava Kontör Kandırmacası

Geçen gün seyrek izlediğim televizyonda bir reklam gördüm ve ohaa!!! Şeklinde bir tepki gösterdim.

Tepkim neyeydi. Tepkim kontör avcılarınaydı. İnternette çok gezinenler bilirler. Her daim bedava kontör reklâmları vardır sitelerde. Bu kandırmaca hemen hemen her yerde. Google reklâmlarına dadanan bir-iki firmaambargo koymuş durumdalar. Sektör öyle bir hale gelmiş ki milyon doları buluyor yalan dolan ile dönen paralar.

Bunların en büyük destekçisi ise güvenilir olarak hitap ettiğimiz servis sağlayıcıları. Turkcell firması mevcut kârının %30 kadarını iletişim dışı hizmetlerden elde ediyor. Yani abonelik sistemiyle kontörlerimizi iç eden melodi ve logo firmalarından. Bunu sadece Turkcell değil hepsi yapıyor. Ben Turkcell’inbu olaydaki kâr oranını biliyorum sadece.

Bu firmalar size 100 kontör hediye vadiyle büyük bir kazık atıyorlar. Abone olduktan sonra 2 ay boyunca aboneliğinizi iptal ettirmediğiniz zaman 100 kontör veriyorlar. Bu devasa yazılarla yer alıyor fakat alttaki o ip incesi yazılarda da haftada 50 kontör abonelik bedeli olduğu da yazıyor. Yani kısacası nerde beleş oraya yerleş mantığıyla hareket eden halkımız bu yalanlara kanarak 100 kontör kazanacağım diye 400 kontörünüz yalan oluyor.

İçim el vermiyor bu tür doladırıcılık ve yalandan insanların kandırılmasına. Bu reklâmlardan ne yazık ki ben de kazanıyorum fakat içim rahat değil. İstemiyorum bu reklâmlardan kazanmak fakat giderleri karşılamak için reklâmları yayınlamak zorunda kalıyorum. Filtreleme sistemi bile işlemiyor yani. O kadar engellediğim halde.

Nasıl kurtulacağının hesabını yapan webmaster arkadaşlara kötü bir haber var. Çünkü bu adamlar bu sektöre daha büyük bir bütçe ayırmaya karar vermişler. Düşünün. “Ben de bedava kontör istiyorum” diyebilen reklâmlar yayınlanıyor. Lütfen arkadaşlar bunlara kanmayınız. Aşk metre, bedava kontör falan yalan. Ne aşk metrenin ölçüsü ayarlı ne de kontör bedava.

Benzer Konular

35 Comments

  1. hepsi yalan ben türkcell’li olarak yalan söylüyorla

  2. hepsi ama hepsi yalan söylüyorlar

  3. kullanılmayan bi hatta kntrleri alın hiç kntr yklemein kntrleri kllanın hattı kırıp atın:D

  4. memoo arkadaşımın fikirlerini aynen paylaşıyorum alın 7-8tlye bi acık hat olun ne kadar site varsa abone bir haftada kullanın bütün kontorleri onlarda haftaya abonelik ücreti yerine ……alsınlar

    (noktalı yerlere aklınızdan gecen en uygun kelimeyi koyabilirsiniz)

  5. çok önemli bi konuyu ele aldığınız için teşşkür ederim bedava olsa bile insan şüphe duyar bu dönemde parasız kim kime bedavadan verir ki elbet çıkarı olacak bu çıkarda 100 kontör verip 400 kontörü yemek gibi…asıl bilinçli kişilerde o ipten ince yazıları görüp okuyabiliyor sadece gerisi yalan oluyor

  6. kntr fln vermılar ama :S kandırmaca işte

  7. Bencede Herkez Haklı Bosu Bosuna Sitelerden Para Kazanmaya Calısıyorlar…

  8. ANIL AYDOGDU (GÜMÜŞKURT)

    arkadaşım güzel bi konuyu ele almışsın eline saglık bu öperatörlerinde politikacılardan farkı kalmadı beleş kontar dagatan siteler oda yalancı. eline saglık kardeşim..

  9. ANIL AYDOGDU (GÜMÜŞKURT)

    baba ogluna vermiyo kontör parası site sana mı vercek zaten muhtemel olarak insana saçma geliyo sana bana ona buna şuna beleş kontor verse bu adam nerden kar edecek düşünün biraz kardeşlerim..

  10. Hava bedava diyorlar ya..O bile yakında sitelerde reklam konusu olursa şaşşırmayın..İnsanlarda bilinçli düşünme ve vicdan yestisi kalmamış..

  11. iptal etmeside kolay merak etmeyin intenetten ulaşabilirsiniz neye yönelik girdiyseniz yazın numarasını bulun iptal yazın gönderin kntr de gitmiyor iptal etmeye öle şey mi olur 500 kntr gidecekmiş iptale die a.e.o

  12. lan aptor banane onun bunun çocuğundan ben beleş kontör istiyom osuruyum turkcelline

  13. aynen ya amk bunları yapanın..

  14. Hani Deriz ya oha filan oldum yaanii
    Aynen Öyle… Paylaşım için teşekkürler sitemize beklerim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.