• Ana Sayfa
  • Ben Kimim?
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanma Kılavuzu
  • Ziyaretçi Defteri
logo
  • Bilim
  • Haberler
  • İmmortanica
  • Rasgele
  • SineKritik
  • SiteKritik
  • Teknoloji
  • Yorum

Dedikodunun Keyfi Kahvedenmiş!

icon1 Yazar: immortALance Kategori: Bilim, Haberler Tarih: 7 Ağu 2007 Yorum Yok

KahveKadınların vazgeçilmez keyfidir dedikodu sefaları. Hastane, pastane, düğün, nişan, kına, 5 çayı farketmez. 7/24 hazırdırlar dedikoduya. Kimi zaman hır çıkar kimi zaman dostluklar pekişir.

Bilim adamları gene üşenmemişler ve araştırmışlar kahvenin kadınlara etkisini. “Fransız Ulusal Sağlık ve Tıbbi Araştırmalar Enstitüsü’nün (Inserm) Lizbon Üniversitesi ile ortaklaşa yaptığı araştırmada, günde en az üç fincan kahve veya 6 fincan çayın, günde sadece bir fincan veya daha az içenlerle kıyaslandığında hafızayı koruyucu etkisi bulunduğu ortaya çıktı.”

Şimdi anladım ki kahve dedikodualrının neden uzun olduğunu. Kahveleri içiyorlar dedikoduyu yapıyorlar. Sonra tekrar başka bir dedikoduya gidiyorlar bir kahve daha ve diğer ilginç yanı daha fazla bilgi aktarımı ile oradaki dedikodunun taşınması. Hafızayı koruyucu etkisini kanıtlamışlar ve bu sadec kadınalrda oluyormuş. Şimdi Alzheimer’a etkisi araştırlıyormuş. Şimdi mail atıp söylemek istiyorum şunun abartıya zekasına etkisini de araştırsınlar ama yabancı dilim zayıf işte.

KAdınların kötü olaylaı neden unutmadığının da bir kanıtıdır bu aslında. Malumunuz ki kadınlar habire yapılan bir yanlışı başınıza kakarlar. KAhve etkisiyle unutmuyorlar. Doğum günü zart zurt gibi önemli günleri hafızalrında tutmaları da buna bağlı olsa gerek. Bunu da araştırmalılar. Fuzuli şeyleri hatırlamaya yan etkisi avr mı acep?

Ayrıntılı bilgi için bkz: CnnTurk

Bu yazı için etiket girilmemiş.

Benzer Yazılar

  • Benzer yazı bulunamadı.

Yorum yapın

Cevabı iptal etmek için tıklayın.

SineKritik

Blog | immortALance
SineKritik · movies blog

RSS

Okuyucu Sayısı İkisinin Toplamıdır!!!

E-Mail Adresinizi Girin Son Yazıları Siz de Hemen Okuyun:

Eğer aktivasyon maili gelmediyse Önemsiz Posta kutunuzu kontrol ediniz.

Blogda yer alan tüm içerik kendi parmaklarımdan çıkmaktadır. Değiştirilmeden ve kaynak gösterilerek alıntı yapılabilir. Haklarını ancak bu kadar saklayabildim. Yok ben şekilden şekile sokar, kaynak da göstermem üstelik yazana söverim diyorsanız, Allah'a havale ediyorum...

Reklamlar

Tavsiyeler

  • Bir Kalem Bin Kelâm
  • IWebClub.Net
  • Teknolojide.Com

Arşivler

~Son Yazılanlar~

  • Google Friend Connect
  • Bitturk.Net - Türkçe Torrent Sitesi
  • Kayıp Otobüs Belgeseli
  • Technorati Top100′den Kovulmanın 4 Yolu ( Garantili )
  • Gmail Yeni Temalarıyla Çok Daha Kişisel
  • Teknolojide.Com - Teknoloji Haberleri
  • Google - Yahoo! Reklam Ortaklığı Olmayacak
  • WordPress 2.7 Beta Sürümünden Yenilik İncelemesi
  • MüzikVakti.Com - Müzik’de Yeni Alternatif
  • Bir Sevinç’tir Kapladı İçimi…
© Copyright Blog immortALance 2007-2009. Tüm Hakları Saklıdır.