Dikkat! Pepsi’nin Adını Kullanarak Dolandırıcılık

  • 47
Pepsi Kola Resmi
Pepsi Firmasının Bu Dolandırıcılıkla Alakası Yoktur

Bu sabah iş yerime geldiğimde bir arkadaşın telefonuna Pepsi bilmem ne kampanyasından hattınız 10.000 TL ödül kazanmıştır. Lütfen bizi arayınız. Pepsi A.Ş. gibisinden bir mesaj geldi. Sorduğumda kendisine böyle bir kampanyaya vs. katıldın mı diye haberinin olmadığını söyledi ve dedik ki arayalım bi bakalım neyin nesiymiş.

Telefonda bizi karşılayan ses ilk başta açıkcası güveni dağıttı. Doğu şivesi ile konuşan, basit konuşan, kendisine operatör havası vermeye çalışan fakat bunu başaramayan bir kişi vardı. Zira operatörlerde diksiyon çok fazla aranan bir özelliktir bildiğim kadarıyla.

Neyse kontrol etti falan dedi ki hesabınıza yatıracağız parayı. Kredi kartı veya mevduat hesabınız var mı dedi. Arkadaş da banka hesabım var fakat elden almak istiyorum şeklinde bir beyanda bulundu. Bunun üzerine çat telefon kapandı. Tekrar aradık hat düştü galiba dedik çat bidaha kapandı. Anlayacağınız bir dolandırıcılık şebekesi daha türemiş insanların zayıf noktalarıyla beslenmeye çalışan.

Bu tür hediye mesajları geldiğinde sakın ola ki kredi kartı numaranızı vermeyiniz. Kredi kartı numarasının arkadasındaki 3 haneli şifre olmadan kredi kartını kullanamazlar fakat o 3 haneli şifreyi bulmak 999 denemeye bakar. İşin ucunda onlarca milyar bulunduğunu düşünürsek eğer o 3 haneli şifre inanın ki çok kolay denenir ve bulunur. Zaten adınızı ve soy adınızı veriyorsunuz. Bir de gereken son kullanma tarihidir ki bu da kısadır. 4 yıllık falan verirler bankamatik kartlarını, 4X12 ihtimal, 48X999 ihtimal daha. Toplamda 47,952 ihtimale bakar. Bu da kolayca denenebilir bir rakamdır.

Son oalrak bu tarz büyük ikramiyeler kesinlikle telefondan doğru havale edilmez. Aldığınıza dair bir imza isterseler, %90 çek olarak verirler. Öyle bizi arayın diye birisi çıkmaz karşınıza. Sizi zaten ararlar. Lütfen bu tür konulara dikkat edelim ve dolandırılmayalım.

Bu sabah iş yerime geldiğimde bir arkadaşın telefonuna Pepsi bilmem ne kampanyasından hattınız 10.000 TL ödül kazanmıştır. Lütfen bizi arayınız. Pepsi A.Ş. gibisinden bir mesaj geldi. Sorduğumda kendisine böyle bir kampanyaya vs. katıldın mı diye haberinin olmadığını söyledi ve dedik ki arayalım bi bakalım neyin nesiymiş. Telefonda bizi karşılayan ses ilk başta açıkcası güveni dağıttı.…

Bu sabah iş yerime geldiğimde bir arkadaşın telefonuna Pepsi bilmem ne kampanyasından hattınız 10.000 TL ödül kazanmıştır. Lütfen bizi arayınız. Pepsi A.Ş. gibisinden bir mesaj geldi. Sorduğumda kendisine böyle bir kampanyaya vs. katıldın mı diye haberinin olmadığını söyledi ve dedik ki arayalım bi bakalım neyin nesiymiş. Telefonda bizi karşılayan ses ilk başta açıkcası güveni dağıttı.…

13 thoughts on “Dikkat! Pepsi’nin Adını Kullanarak Dolandırıcılık

  1. 05343509149 numaralı telefon ile pepsi adına böyle bir mesaj gönderiliyor.
    öncelikle adı bu işe karıştırılan şirket suç duyurusunda bulunmalı

  2. aynen bizi de aradı bu numara basımıza geldikten sonra uslandık. savcılığa suc duyurusunda bulunduk savcılık numaramızı da aldık bakalım ne cıkacak

  3. benide dolandırdılar 2040 tl mi çarptılar sayın pepsi yöneticileri avukatınız güvenlik elemalarınız istihbaratçınız yokmu adınızın lekelenmesine müsade ediyorsunuz .dün 2040 tl mi çarptılar bugün aynı hattan yine mesaj geldi no 05317886981 -05442294822 bu hatları kullanıyorlar ben tüketici hakları derneğine ve savcılığa yarın suç duyurusunda bulunacağım elimde tc no ve cep noları var birşeyler yapın bu sahtekarlara .ben pepsi kapağı gönderiyordum bunu onlar nerden biliyorlar cep nomu nerden biliyorlar acaba onlar pepsi çalışanımı.saygılar

  4. bu aşağılık yaratıklar bugün yine mesaj attılar aynı şeyleri yazıyorlar .pepsi yönetimi uyuyormu görmüyorlarmı duymuyorlarmı….?

  5. tel değiştirmişler şimdi 0 538 288 48 11 ‘den geliyor mesaj PEPSİ A.Ş. şeklinde.

  6. değerli abonemiz başlatılan +57+57 u.s.a kampanyası başlattığı cep çekiliş sonucu hattınız para ödülü kaznmıştr bilgi işlem için 534 620 96 05 @pepsi@a.ş die bi msj geldi araştrmak istedm bu yorumları gördm muhtemelen dolandırıcılardr ltfn bu numarayada dikkat edin düşmeyn tuzaklarına…

  7. 05319049095 / 05373837659 / numaralardan bana da mesaj geldi 10.000 tl ödül kazandınız diye ve anında bir bankamatiğe yönlendirmeye çalıştılar …. panikle hata yapılabilecek ortam yaratıtorlar çok dikkat diyorum…

  8. bana arka arkaya 3mesaj atıldı numaralar sureklı dgısıyo fakat hep aynı konu pepsı yasatır senı odul kazanınız arayın numara 05363861335 dıkkat edın arkadaslar

  9. 05346417653 numara da bize aynı şekilde mesaj attı. telaş ettirmeye çalışıp tuzağa düşürmek istiyorlar kredi kartı vs.. soruyorlar. 155 i arayıp ilgili numaraya yönlendirildikten sonra gerekli şikayetiizi yaptık. Tuzağa düşmeyin arkadaşlar..

  10. Hangi bankayla çalışıyorsunuz dedikten sonra bir kaç işlem yapıyorlar # tuşuna basın diyorlar. Aman haa aman.. Lütfen dikkatli olun.

  11. BANADA MESAJ GELDİ BUNLAR HERKEZE YOLLUYORLAR LÜTFEN DİKKAT EDELİM….

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.