Mektuplaşmak – Mailleşmek

  • 37

Şimdi ikisini bir kefeye koyuyorum diye elbette kızanlar olacaktır. Umursamıyorum efendim. İkisini aynı kefeye koyan yok fakat günümüzde mektuplaşacak adam da yok bu sebeple mecburen mailleşmeye devam. Bunu belirterek mevzuya giriş yapalım.

Mektuplaşmak günümüzde sıfıra inmiş, sadece askerlerin bazıları tarafından itina ile yıllara inat devam ettirilen bir eylem. Gelin görün ki çarşılara inen internet cafeler mektuplaşmayı bitirmiş durumda. Adam mektup yazacağına iniyor bir hafta sonu msn den konuşuyor, görüyor, iletişiyor kısacası. Mektup beklemek yok. Teknolojiye bak. Oysa ki mektuplaşmak öyle mi? Uzun nameler, her sonraki merakla beklenen kelimeler ve anlatılmak istenenler kendi el yazısıyla, q,w kullanılmadan dökülenler. O mektubu beklemek bile mektuplaşmanın önemini fazlasıyla arttırmaktadır.

Arkadaş sitelerine genel baktığınızda bazılarında mektup arkadaşı diyor. Hayır efendim. Sanal mektup arkadaşlığı o. Keşke gerçekten mektuplaşacak bir arkadaşım olsaydı. Sanal ortamın basitliğinden, gerçek hayatın acımasızlıklarına geçebilseydim bir nebze de olsa.

Mailleşmeye başladım ben de. Gerekli gereksiz msn konuşmalarından sıyrılmak için. Anladıklarımı ve anlatacaklarımı mail üzerinden yapmaya başladım. Tavsiye ederim siz de yapın. Biraz daha hızlı işleyen zaman süreci bu zevki almak isteyen fakat sabırsız olan arkadaşlarımız için bir avantajdır. Zira günümüzde mailleşmek bile bence bir ayrıcalıktır. Dünya civarında havada dönen spam maillere karşı açılan savaşta bir tuzum da bulunmuş oluyor bu da farklı bir nokta. Sevgiliden beklenen mektuplar kadar zevk vermese de sevgiliden gelen maille, msn de aşkım demekten daha iyidir her zaman.

Ben mektuplaşmak istiyorum, yoksa öyle birisi mailleşmek. Uzun nameler istiyorum hayata, bana, sana dair. İstiyorum ki bekleyişin heyecanı sarsın içimi. İstiyorum ki her şeyi taksit taksit okumayayım. Kalemimin sınırı, söyleyeceklerimin anlamsızlığı olmasın. Her şey sonsuz ve anlamlı olsun. Bu sefer istiyorum ki şu teknoloji denen zımbırtı bize bir hayırda bulunsun. Mektuplaşmanın yerini alan msn de iletişimi hiç olmazsa mailleşmeye döndürsek.

Şimdi ikisini bir kefeye koyuyorum diye elbette kızanlar olacaktır. Umursamıyorum efendim. İkisini aynı kefeye koyan yok fakat günümüzde mektuplaşacak adam da yok bu sebeple mecburen mailleşmeye devam. Bunu belirterek mevzuya giriş yapalım. Mektuplaşmak günümüzde sıfıra inmiş, sadece askerlerin bazıları tarafından itina ile yıllara inat devam ettirilen bir eylem. Gelin görün ki çarşılara inen internet cafeler…

Şimdi ikisini bir kefeye koyuyorum diye elbette kızanlar olacaktır. Umursamıyorum efendim. İkisini aynı kefeye koyan yok fakat günümüzde mektuplaşacak adam da yok bu sebeple mecburen mailleşmeye devam. Bunu belirterek mevzuya giriş yapalım. Mektuplaşmak günümüzde sıfıra inmiş, sadece askerlerin bazıları tarafından itina ile yıllara inat devam ettirilen bir eylem. Gelin görün ki çarşılara inen internet cafeler…

7 thoughts on “Mektuplaşmak – Mailleşmek

  1. bu yıl tanıştığım bi arkadaşım var… haftanın 4 günü görüşüyoruz ve bana mektup yazıyor, öylesine derste sıkıldığında falan… aradığın nadide insanlardan biri heralde…

  2. yha ne olursa olsun msn facebooq meqtuptan qat qat qüsel ben istemiom yha meqtuplaşmaq msnn face daha qüsel qardesim

  3. sız nedersenız deyın face ve msn kadar guzel mektup kadar anlamlı bışı yk

  4. Türkçeyi katletmeyin derken meleq ve he hey adlı yaratıklardan bahsediyorum.

  5. merhaba eski bir paylaşım ama ben de mektuplaşmak istiyorum . Internette arıyorum da hep eski paylaşımlar çıkıyor umarım hala istiyorsundur ulaşırsan bana sevinirim (:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.