Türk Telekom internet kullanımı yayma çabasının yanı sıra interneti daha aktif kullandırma düşüncesi kapsamında, interneti kullanan nufusun çok genç olması sebebiyle ( yarısından fazlası ) MSN AkTTif denen uygulamayı MSN işbirliği ile hizmete soktu.

MSN AKttif
Resmi büyütmek için resime tıklayınız...

Gençlere yönelik haberlerle donatılan sitede Sinema, Müzik, Magazin gibi konularda güncel içerik bulunuyor. Henüz haberdar olan çok kişi olmasa da yakın zamanda 25 yaş altı kullanıcıyı hedefleyen MSN AkTTif için farklı tanıtımlar yapılacak. Mesela MSN adresinizi açtığınızda karşınıza çıkan Live Bugün penceresinde MSN AkTTif için de bir köşe ayrılacak.

Aylık 19 Milyon tekil ziyaretçisi olan MSN ve Türkiye’de lider internet servis sağlayıcısı Türk Telekom ortaklığıyla hizmete sokulan ve hayatı biraz daha kolaylaştırmayı amaçlayan bu servis ile büyük bir hareketlenme yaşanması bekleniyor. Eğlence ve gençlere yönelik içerik odaklı MSN AkTTif servisinden her iki kesim de çok umutlu olduklarını dile getiriyorlar.

MSN AkTTif genç kanalına genclik.tr.msn.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Benzer Konular

14 Comments

  1. bnce bu çok güzel bişi ben buna katlıcam bütün kral oyun oyuncularına katılmaları dileğiyle

  2. ya bu siteye nasıl giriliyo bana yardımcı olabilir misiniz?

  3. Yazının en latındaki linke tıklarsanız rahatlıkle girersiniz. :)

  4. mrb millet

  5. hrnctl@hotmail.com

    ben harun 18 yaşındayım 1,75 boyundaym bnmle tanışmak isteyen bayanlar ltfn eklesn hrnctl@hot…

  6. güzel uygulama tebrikler :)

  7. iyide biz yaşlılar içinde bişey yokmu hep gençler gençler azıcık bizide düşünseler ya :)

  8. Hoş bir uygulama

  9. Gerçekten çok faydalı bilgiler olmuş. Teşekkür ederiz ellerinize sağlık.

  10. Heyt be bir ara hayatımızda msn diye bir şey vardı ve o ilk sosyal medyaydı

  11. Çok güzel bi yazı olmuş. Elinize sağlık. Sitenizi de çok beğendim bu arada. bu bilgiyi sitemde paylaşabilir miyim. Kaynak göstererek tabi. TŞK ederim şimdiden.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.