Pihalla – Sibel Kekilli Filmi (Yeni)

  • 315

Pihalla, Sibel Kekillinin oynamaya hazırlandığı iki filmden birisi. Finlandiya‘da fragmanı yayına giren Pihalla, Duvara Karşı gibi çok ses getirmeyi planlayan bir film.

Sibel Kekili üzerine kurulmuş gibi görüntüsü var. Zaten başrol oyunculuğu da Sibel’in. Film sektörüne kötü bir dalda giriş yapan Sibel Kekilli, Duvara Karşı filmi ile herkese göre çok cesur kendine göre daha kapalı bir iş çıkartmış durumdaydı. Ardından ise Mehmet Ali ALABORA ile oynamış olduğu Eve Dönüş filminde ise bacaklarını okşatmaktan ileri gitmiş değildi. Tam derken Sibel Kekilli ağırlaştı bu defa bir Fin yapımı olan Pihalla karşımıza çıktı.

Fragmanda da görüldüğü gibi Pihalla Finlandiya’da geçen bir film. Kocasıyla beraber Finlandiya’ya taşınan Laura ( Sibel Kekilli ) orada Tero adlı ( Mikko Leppilampi ) bir kişiye aşık olur ve film devam eder. Şimdilik edinebilidğimiz bilgi bu kadar çünkü filmin detayları henüz belirlenmiş değil. Şu anda sadece Fin sinemalarında Fragmanları dönmeye başladı ve orada gördüğümüzü biliyoruz.

Sibel Kekilli bu filmde çekimlerde sırıl sıklam aşık olduğu sevgilisi ile oynamakta. Bu sebeple yatak ve sevişme sahneleri’nin oldukça ateşli olacağını düşünüyorum. Duvara karşı filmindekinden daha cüretkâr olabilir. Ayrıca bu yıl içerisinde Sibel Kekilli’nin çektiği ikinci film bu. Die Fremde adlı diğer filmi de Mart ayı içerisinde vizyonlara girmişti fakat Türkiye’de pek fazla tutulmadığından dolayı Türk sinemalarında boy göstermedi.

Filimin yönetmeni Tony Laine ve bu ilk uzun metrajlı film deneyimi. Daha önceleri dizi çekmiş olan yönetmenin elindeki senaryoların sahipleri ise daha önceki 2 dizisinde beraber çalıştığı Petja Peltomaa ve ilk yazını Pihalla olan Sanna Reinumägi. Filmin yapımcılığını ise Helsinki-Filmi şirketi üstlenmiş. Şirket Finlandiya’lı bir film dağıtım şirketiyken yapımcılık sektörüne de Pihalla ile girmiş durumda. İlklerin filmi diyebiliriz kadrosuyla. Bu sebeple çok çok iyi bir film beklemiyorum.

Yine fragmana baktığımızda canlı bir film gibi duruyor Pihalla ama dışı sizi içi beni yakar mı orasını 23 Ekim 2009 tarihinde Finlandiya’da sinemaya girdikten sonra öğreneceğiz. Film IMDb’de 10 üzerinden 5 almış durumda ve fazla rağabet görmemiş vaziyettedir.

~ Pihalla – Sibel Kekilli Fragmanı ~

Pihalla, Sibel Kekilli‘nin oynamaya hazırlandığı iki filmden birisi. Finlandiya‘da fragmanı yayına giren Pihalla, Duvara Karşı gibi çok ses getirmeyi planlayan bir film. Sibel Kekili üzerine kurulmuş gibi görüntüsü var. Zaten başrol oyunculuğu da Sibel’in. Film sektörüne kötü bir dalda giriş yapan Sibel Kekilli, Duvara Karşı filmi ile herkese göre çok cesur kendine göre daha kapalı…

Pihalla, Sibel Kekilli‘nin oynamaya hazırlandığı iki filmden birisi. Finlandiya‘da fragmanı yayına giren Pihalla, Duvara Karşı gibi çok ses getirmeyi planlayan bir film. Sibel Kekili üzerine kurulmuş gibi görüntüsü var. Zaten başrol oyunculuğu da Sibel’in. Film sektörüne kötü bir dalda giriş yapan Sibel Kekilli, Duvara Karşı filmi ile herkese göre çok cesur kendine göre daha kapalı…

39 thoughts on “Pihalla – Sibel Kekilli Filmi (Yeni)

  1. Ne biçim bir Türkiye oldu kardeşim. Pono yıldızı ile Dünya ‘ya tanıtıyor kendini porno yıldızı başımıza oldu film yıldızı

  2. bise soylum mu size insan bozmalari. hirsizda hakim olmaz. pornacidan sanat olmaz.. nerdeyse hem imam olsun hemde porno cevirsin diye kabul edeceksiniz. sibelin ailesini hic dinlemedinizmi. olunun arkasindan ucgun beskin yas tutulur. onun tum sevdikleri hergun yas tutuyo herun utaniyo hergun alni yerde geziyo. onun ailesi utaniyo memleketi utaniyo bazi turk milleti turk pornoci dendiginde utaniyo. bazi sitelerde veryansin ediyo. sizin gibi utanmazlar ona destek cikiyo. iyiyse sizde oynayin o zaman. bir akli selim cikipda kardesim sen borclari odemek icin bu bekmezi yedin. bari meshur olma kimse seni tanimasin adin cikmasin aileni utandirmasaydin demiyoda. bu gibi yapanlari tesvik eder gibi adina sanat diyo. biri bir suc isledigi zaman hayati boyunca yakalanmakmamak icin kacacagim saklanacagim diye gizli sakli yasamayi tercih ediyo. sibel alni acik dolaniyo sanki onunkisi masum kucuk bir sucmus gibi. desdekciside iste burda goruldugu gibi siraci. yazziklar olsun sizn gibi dusunenlere..

  3. Fatma Nur diyor ki:
    12 Temmuz 2009, 19:01

    böyle insanlar yani sibel gibileri bizim muslumanlarimizin adini kirletiyor bu sibel porno yapio sanki eliine ne geciyor kardesim orasi burasini gösteriyor Aman yok sanatmis batsin bunun gibi sanat bunun gibi oyunculukta Biraz insan olsunda dini takip etsin hayret ya birdee sizin gibiler diyor ki sanat yapiyor meslegi bu insan olun be insan …. Fatma Nur

    allahın yobazı yürü irana.herkes hata yapar.kimin ne mal olduğu da belli olmaz.

  4. ayrıca memleketi burda kurtarana kadar akp den kurtarın önce. sibel in bu ülkeye verdiği zarar(ki böyle bişey olduğunu düşünmüyorum) varsa bile akp nin ve bölücülere tanıdığı imtiyazların bu ülkeye verdiği zararlar yanında denizde su damlası kalır… uyanın artık!

  5. YA ARKADAŞLAR BEN BU DURUMA YAPACAK BİŞEYİM YOK ASLINDA SİZLERDE BİŞEY YAPAMAZSINIZ ÇÜNKÜ SEVLER VE RENKLER TARYIŞILAMAZ DEMİ? O YÜZDEN BAY VE BAYAN ARKADAŞLAR BOŞUNA TARTIŞIYORUZ İMZA:By_KARADAĞLI

  6. yarrama kadar bunu ve bunun gibileri sadece ammmını yalican yarranı ammının içinda oynatacan am ammı kadarda güzel bişey yok sadece lalicaksın ammını ohhhhhhh yarram kalkmaya başladı valla

  7. YAW HELAL OLSUN TÜRK KIZINA BU YAKIŞIR NE MUTLU TÜRK KIZI PORNO ÇEVİRMİŞ BAKSANA TÜRK KIZINI ALMANLAR NASIL SİKİYOR TÜRKLER ADINA İFTİHAR EDİYORUM NE MUTLU TÜRK PORNOCULARA

  8. nalet olsun bizim bu erkekliğimize şu yorumlara bak ya gerçi harbi deli kanlılar yazmaz boyle bir şey ama aramızda bi ler varmış herzamn heryerde sizin sayenizde hep yerdeyizzzzzz kötü abazalar

  9. İnsanlığınızdan utanın şu yaptığınız yormlara bak önce bir araştırın bakalım kız neden porno film çektirmiş bir hayat hikayesini öğrenin sonra konuşun.zaten 8 ay kadar yapmak ZORUNDA kalmış.O kızın sizin gibi düşünenlerden yüzlerce kat daha iyi olduğuna eminim.Ayrıca türk değilmiyiz genetiğimize işlemiş bilip bilmeden konuşmak.Sizin gibi düşünenler yüzünden türk milleti için bizler utanıyoruz…Biraz abazalığınızı ve porno izlemeyi bırakında araştırma yapın…

  10. yaf ben sibel kekiliyi çooook sewiyorum….ama kendisine hiç yakıştırmıyorum

  11. SİBEL KEKİLİ….. SENİ BİKERE SİKSEM GÖZÜM ACIK GİTMEZ BU DÜNYADAN.
    AŞKI MENNU GİBİ ERKEKLERİ BAŞTAN ÇIKARTIYOSUN SENİGİDİ PORNO GÜZELİ YAVRUM BANADA BİR SAKSO ÇEK SİKİM SENİ SİBEL…

  12. yaw yorumcular el alamemin derdi kalktı sızımı deldi sızenı kım porno çekıyor yaw hele kafanız bıraz derlerınıze calıssın bu yorumları yapan 18 yaş altı bır ınsandır ben bundan gayet emınım cunku kendını bılen bır ınsan boyle bır sıteye gırıp yorum yapmaz yaptığınız cok ayıp aklınız penisinizde değilderslerınızde olsun akıllı yorum yapın ayıp sızene sıbelden hulyadan deryadan

  13. ALLAH insanlara yol gostermek için kıtaplar göndermiş en son olarak ta kuranı kerımı vafy etmış insanlara yol olsun dıye ve allahım butün insanlara akıl nızam vermış düşünüp anlasınlar dıye.inşallah güzel olan işleri yaparlar

  14. sibel kekili senı sikim sen çok güzelsın sana bir gecelıne 120000 mılyar verecem gel bu gece beklıyorum senı senle bir film çevırelım onu adı porno olsun beklıyorum canım

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.