TTnet spor dahil bilimum sektörden sonra müzik sektörüne de atıldı. TTnet Müzik ile bedava şarkı indirterek korsan müziğe karşı savaşacak. 80 bin bedava şarkıyı indirme hakkında sahip olmak için TTnet ADSL abonesi, TTnet Mail ve TTnet Müzik üyesi olmanız yeterli. Zaten TTnet Müzik üyesi olmak için de TTnet Adsl abonesi olmanız da şart. Bir internet servis sağlayıcısı olarak ilk başlarda pek güzel olmayan bir tasarımı vardı TTnet Müzik’in ve pek idare eder şarkı sayısı ile ve girişinde Tarkan ile beraber korsana bir darbe vurdu sayılır. Ayrıca ek özelliklerle beraber TTNet Müzik iyi bir tasarıma kavuşmuş durumda.

Son dönemlerde TTnet Müzik ekstra yeniliklere de gitmekte. Mesela yeni bir hizmeti online şarkı dinletme gibi.

Benzer Konular

24 Comments

  1. nasıl şarkı yüklicemkiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Öncelikle üye olman gerek. TTnet Müzik sitesine üye olmak için de ttmail hesabın olmalı falan da filan :)

  3. süper
    ama ben üyeliyim
    ama tt net şifresi ile ttmüzük şifresi farklımı??????*

  4. üye olduğumuzda kesin olarak bedava mı indireceğim??????

  5. Evet ayrı. TTmail adresini yukarıdaki linkten al daha sonra da ttnet Müzik sitesine üye ol.
    Ayrıca şarkıalr bedava.

  6. çok güzel program yanlız şarkı indşremiyorum tarkan mesela

  7. müzükge katılmak istiyorum üyeol

  8. ttmail üye olmak istiyorum

  9. Şuanda TTMail kaydını yazdım bundan sonraki yazımda da üye olma işlemini yazacağım. :)

  10. TTMail - Kayıt Olma Olayı : GurkanCelik.Com

    […] diye. TTMail adsl kullanıcılarının sahip oldukalrı bir mail adresidir. Bu ne işe yarar, TTNet Müzik üyesi olabilmenize yarar. Önce TTMail alma işlemini anlatacağım. Sonraki ilk boş vaktimde de […]

  11. nasıl üye olunuyor

  12. Bu akşam onu da yazacağım inşallah :)

  13. üye olmasak süper olur

  14. çok karışık bu şekilde faydalanmak sor sız zoru secmişsinis bu iş can sıkındısı verıyor ınndırmek istersem cok buna siteler var. ben almayım alanada manı olmayayım. zoru turk halkı sevmez…

  15. yahu bu nebiçim iş kardeşim üye oluyoruz giriş yapamıyoruz.şrkı indiremiyoruz
    .bu nebiçim iş kardeşim.

  16. Zoru turk halkı sevmez de sevse bile bu ttnet mail olayı kotu olmuş…

  17. bence karalamadan bu güzel imkandan faydalanmak gerekiyor

  18. bence süper.bugün sertabınm yeni sıngle’ını fdinledim daha piyasaya çıkmadan..süper bir hizmet bence ki korsanla mücadeleside pek şahane bu yolla..

  19. şarkıları pşyasaya çıkmadan dinleyebiliyorsun çok iyi bir şey ttnetin bu müzik portalı

  20. ttnet abonelerine essiz bir muzik arsıvı sunuyor…hem de boylece korsana karsı bir adım atmıs oldu..
    ayrıca site cok da kullanıslı tasarlanmısss tesekkurler ttnet…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.