Vestel Kronos – Teknolojinin Neycesiyse Artık

  • 46

Vestel KronosVestel Kronos size ilk başta bir anlam ifade etmeyebilir ama bundan sonra Vestel Kronos dendiğinde akla çok şey geleceğinden eminim. Şimdi inceleyelim şu Vestel Kronos nedir?

Kronos kelime anlamı olarak Yunan Mitolojisinde zamanın kişiselleştirilmiş halidir. Beko bir dünya markası iken Vestel nedir bilmiyorum ama Kronos tam bir oyun canavarı. Şöyle diyelim; Ekran Kartlarını test etmek için kullanılan Quick 3 oyunundan 12 tane oynayabilir. Alim Allah bi işlemciyi yakarsanız da 2 bilgisayar parasını çöpe atabilirsiniz.

Genel özellikler olarak Blue-Ray teknolojisi kullanan Vestel Kronos 8Gb DDR2 800 Mhz bellek, 2 x 750 Gb sabit disk, 4 çekirdek Intel Core 2 Extreme işlemci, 2 x 758 Mb GeForce 8800 Ultra SLI Ekran Kart, 1200W Power Supply, sulu soğutma sistemi…

Cyrisis’i hiç takılmadan çalıştıran Vestel Kronos ısındığında hortumu belediye musluğuna takarak soğutma işlemine başlayabilirsiniz. Soğuk bir memlekette yaşamakta olanlar suya antifriz katabilirler.

Şuanda bir çoğumuz bilgisayar kullanmakta ve bundan şikayet etmektedirler ama 7000$ + KDV ödeyerek Vestel Kronos alan kişiler ne diyecekler? Bu fiyat sadece Kasa için. Nasa’dan alıntı bir teknoloji olduğuna eminim ben bu canavarın. Disk Birleştirme saatler sürmeyecektir. 1.5 TB hafızaya yüklü miktarda veri depolamak ise cabası. Bu makinayı zorlayacak bir oyun, program yok. Şuanda ev kullanıcıları için bildiğim en iyi makine Vestel Kronos.

Vestel Kronos size ilk başta bir anlam ifade etmeyebilir ama bundan sonra Vestel Kronos dendiğinde akla çok şey geleceğinden eminim. Şimdi inceleyelim şu Vestel Kronos nedir? Kronos kelime anlamı olarak Yunan Mitolojisinde zamanın kişiselleştirilmiş halidir. Beko bir dünya markası iken Vestel nedir bilmiyorum ama Kronos tam bir oyun canavarı. Şöyle diyelim; Ekran Kartlarını test etmek…

Vestel Kronos size ilk başta bir anlam ifade etmeyebilir ama bundan sonra Vestel Kronos dendiğinde akla çok şey geleceğinden eminim. Şimdi inceleyelim şu Vestel Kronos nedir? Kronos kelime anlamı olarak Yunan Mitolojisinde zamanın kişiselleştirilmiş halidir. Beko bir dünya markası iken Vestel nedir bilmiyorum ama Kronos tam bir oyun canavarı. Şöyle diyelim; Ekran Kartlarını test etmek…

4 thoughts on “Vestel Kronos – Teknolojinin Neycesiyse Artık

  1. doğrudur. Commodore XX’i bile tek lokmada yutacak bir pc. Resmen CrySis PC’si. ama bişi dikkatimi çekti. Bildiğim kadarı ile CrySis’i Full ayarlar ile oynayabilmek için Penryn lazımmış. Bunlada çalışıomuş ama Penryn ile full ayarda çalışıomu$ neyse parası olan alsın. ßenim gibi züğürtlerde yorumunu yapsın :) :) :)
    payla$im için Ty :D

  2. Wohowowow :O PC süper resmen… tam gta iv PC si :D Bundan eve bi tane almak lazım :P

  3. ben vestelde bilgisayar teknisyeniyim ama bana bile daha gelmedi yani ben bile daha göremedim bu bilgisayarı dorusunu sölemek gerekirse bozulmasınıda istemiorum :D:D

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.